Service

Onze eigen servicemonteurs helpen u graag!

Service

Onderhoud

Zoals vele installaties hebben ook airconditioninginstallaties regelmatig onderhoud nodig. Het reinigen van de filters kunt u (meestal) regelmatig zelf uitvoeren, hierover geeft de monteur u uitleg bij installatie en inbedrijfstelling. Het overige onderhoud kunnen wij voor u verzorgen door het aangaan van een onderhoudsovereenkomst. Voor een aanvraag van een onderhoudsovereenkomst kunt u hier klikken. Bij installaties met een koudemiddelinhoud van meer dan 2,4 kg R410A en 7,4 kg R32 is het zelfs wettelijk verplicht om ten minste 1 keer per jaar onderhoud uit te laten voeren door een STEK erkend bedrijf. Over de frequentie van het onderhoud van uw installatie informeren wij u graag.

Wij voeren ook, onder bepaalde voorwaarden, services en onderhoud uit aan apparatuur die niet door ons bedrijf zelf zijn geleverd en gemonteerd. Bovendien is het voor gebruikers van deze apparatuur mogelijk om een onderhoudsovereenkomst af te sluiten voor service en onderhoud aan de in gebruik zijnde producten en installaties. Ook voor uw CV installaties kunt u bij ons terecht, wij verrichten onderhoud en service aan de meest voorkomende installaties van klein tot groot.

Service
Toshiba-Airconditioning

Service 

 

Indien er ondanks de uiterste zorgvuldigheid toch onverhoopt een storing optreed, zal onze service afdeling welke 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar is, aan klanten met een onderhoudsovereenkomst deze snel en vakkundig verhelpen. Voor het melden van storingen kunt u contact opnemen met onze servicedienst onder het nummer 010-477 50 28.

Neem contact op!

 

Roer 60, 3068 LE Rotterdam

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.